Jahresprogramm

Offene Turnhalle

03.03.2019 (Sonntag) 09:00 - 11:00

Wie auch im letzten Jahr übernimmt die Jubla Berg in diesem Jahr das Projekt «offene Turnhalle» der Gemeinde Berg. Wir Leiterinnen und Leiter werden in der Turnhalle vor Ort sein und mit allen Anwesenden die verschiedensten Spiele spielen.

Wann: 

Sonntag, 3. März 2019, 09.00 – 11.00

Wo:  

Turnhalle Neuwies

Tenü: 

Sportbekleidung

Kommt doch auch vorbei und verbringt mit uns diesen schönen Sonntagmorgen. Ihr dürft gerne auch noch eure Kolleginnen und Kollegen mitnehmen, denn je mehr – desto besser! 

Wir freuen uns auf euer zahlreiches Erscheinen!

 

Wo ist Walter?!

09.03.2019 (Samstag) 14:00 - 17:00

Mir kenned ihn alli und trotzdem hemmer ihn fasch no nie gseh. 

De Walter.

Mir mached üs etz uf d Suechi noch ihm. Mir hend usegfunde, dass er sich bi üs ganz i de Nöchi versteckt het. Und well ihn bis etz nur wenigi gfunde hend und mir vertraulichi Hiiwis übercho hend, nehmed mir die Useforderig aa. Es git aber eis chliises Problem: au de Walter weiss wie mer sich versteckt.

Mir treffed üs am 14.00 Uhr bim Bahnhof Berg

De Abschluss wird denn am 17.00 Uhr au am Bahnhof Berg si


Nehmed e Fläschli z trinke mit, am beste ime Rucksäckli demit ihrs ned di ganz Zit müend träge.

Mir freued eus zum mit eu de Walter uusfindig z mache!

 

WICHTIG: Ihr müend au eui ID mitneh,
will wer weiss,
vilicht versteckt sich de Walter hinder de Grenze...

 

 

Etwas Training kann nicht schaden, deshalb die entscheidende Frage: Wo ist Walter?

Ostertee

20.04.2019 (Samstag)

SOLA: Expedition auf dem Himalaya

06.07.2019 (Samstag) 06.07.2019 - 13.07.2019